Loading...

اخبار

دوستی هوشمند و کارآمد در کنار تخت خواب شما !

نوشته شده در : 2015/07/06 - 11:51
Luzi Smart Lamp تنها وسیله ای که خواسته های شما را در هنگام خواب برآورده می کند!
دوستی هوشمند و کارآمد در کنار تخت خواب شما !

این روزها تخت خواب ما محلی مناسب برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی ما در شب است، چرا که در طول روز در حال استفاده ی مکرر از آنها هستیم و تنها موقع خواب آن ها را کنار می گذاریم. همچنین همه ی ما تمایل داریم که لامپ اتاقمان تا موقعی که به خواب برویم روشن بماند و پس از آن به طور اتومات خاموش شود!

 

Luzi Smart Lamp تنها وسیله ای است که این خواسته های شما را برآورده می کند.

 

چراغ هوشمند luzi

 

به غیر از اینکه نوری ملایم و آرامش بخش را قبل از خواب برایتان به ارمغان می آورد و ساعت و تاریخ و دمای اتاق را در LCD قابل تنظیم کوچکش نمایش می دهد، دارای چهار پورت USB به منظور شارژ تبلت ها و تلفن همراه های شماست. همچنین از قابلیت شارژ بصورت Wireless نیز پشتیبانی می کند. LED داخل Luzi با استفاده از مد رنگی RGBمی تواند از رنگ های گرم مثل نارنجی و زرد به تدریج به سفید و خاکستری تغییر رنگ دهد و شمایلی از رنگ های شبانه روز را برایتان فراهم کند.

 

چراغ هوشمند luzi

 

تیم طراحی Luzi معتقدند که این طیف رنگی به سهولت و آرامش خواب شما کمک می کند. در قسمت بالای Luzi، یک میکروفون برای ضبط فرامین شما و یک بلندگو به صورت بلوتوث برای پاسخ دادن به شما تعبیه شده است. این امکان به این معنی است که شما می توانید از Luzi بخواهید که موسیقی دلخواهتان را پخش کند یا لامپ LED اش را خاموش کند و ... .

 

دسته : گجت منبع : CNet بازدید : 2703
برچسب ها : گجت

نظر کاربران

رضا رسولی ( 2015/07/07 - 13:53 ) :
2
کسی خبر نداره این گجت تو بازار ایران هست یا نه؟

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!